maanantai 16. tammikuuta 2017

Runo Nuppuselle

Kuten varmaan tiedätte minä komea kolli Rufus olen etäsuhteessa maailman kauneimman räsyneidon Nuppusen kanssa eli varattua poikaa siis. En ole mikään erityisen romantikko ja annan tyttöjen hoitaa hempeilyt, mutta nyt tuli tarve kirjoittaa sille ainoalle ja oikealla pieni ja söpö runo. Nuppu ainakin varmasti arvostaa, kun vähän näytän tunteitani myös täällä bloginpuolella enkä pelkästään kommenteissa. Nuppu sydän mä forever ja silleen. Me ♥♥♥ Ja nyt siihen pieneen runoon.

Ulkona kun on pakkasta,
tahtoisin mä sun turkkia nuuhkaista.

Turkkiisi tahtoisin mä painaa pään,
se lämmittäisi jopa pakkassään.

Kunpa minulla olisi täällä oma Nuppu,
mutta täytyykin varmaan ostaa karvanuttu.

Karvanuttua mä öisin halisin,
vaikka oikeasti mä sinut viereeni vain tahtoisin.

Meillä on vielä varmasti toivoa,
ja joskus voimme vierekkäin uinua. ♥

Oliko hyvä? Mielestäni oikein mainio ja ihan itse keksittykkin. Nuppu minä sinua vaan ja sinä minua vaan vai mitä? ♥ Nuppu on ihana beibe ♥ Että muut kollit pysyy sit loitolla $#*@!!


♥:llä Rufus

20 kommenttia :

  1. Nyt meni kyllä Nupulta mitted-tassut ihan löllöksi, ja koko pieni kissaneiti pökräsi onnesta. Nuppuu, huhuu! No niin, nyt ollaan taas täällä ruudun äärellä komeaa, kaunopuheista ja romanttista Rufus-sulhoa ihailemassa. Nuppu tahtoo itse kirjoittaa vähän:

    Moi Rufus-murunen , kultani mun,
    vähän mä kyllä harmistun,
    jos mun paikan saa joku nuttu,
    saattaa sun pään alle jäädä ruttu!
    Mutta jos painat mun turkkiin pään,
    rakkaus saa meidät säteilemään,
    tietty mä hurjasti sua vaan,
    4eva, siis tuu mua jo nuuhkimaan!❤️
    -Nuppu-beibisi

    Näin Nupun emona ja huoltajana on vielä kehuttava, että kylläpä on ihanaa, kun meidän Nuppu on löytänyt täältä netistä niin kunnollisen ja ihanan true loven! Me ❤️ Ruffe!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuppu hei äläs nyt pökräile siellä ei ole hyväksi kauniille räsyneidolle semmoinen! Ruffe punastui runosta ja mouraisi rakkausserenadit. Mekin kaikki lovetetaan Nuppua ♥♥♥

      Poista
  2. Voi te höpönassukat <3 ootte ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäs sen ihanempaa kuin kaksi vanupallo räggäriä rakastuneena! -Rufus

      Poista
  3. *sniiifff* *ryyst* miten romantillista....

    VastaaPoista
  4. Ooh, mitä ihkua rakkautta täällä tihkutaan ♡♡

    VastaaPoista
  5. No nyt on romantiikkaa ilmassa! Loistava runo.

    VastaaPoista
  6. Taitaa olla Ruffe oikea runopoika. Toivottavasti suhteenne etenee myös reaalimaailman puolella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaukosuhteet on siitä hankalia että ei pääse ihan niin helposti valittunsa luokse vaikka kuinka yrittää karata rappukäytävään.. -Rufus

      Poista
  7. Miten romantillista! ♥ Voi nuorta rakkautta ♥

    VastaaPoista